La Chocola – zawsze to, co najlepsze
Sowicie nadziewane praliny oraz ręcznie dekorowane tabliczki, nieoczywiste dodatki i połączenia smakowe oraz elegancki design opakowań. Nowa czekoladowa marka oferuje klientom kompletny produkt premium. Poznajcie La Chocola!
Forrest Gump nie do końca miał rację, w pudełkach La Chocola w środku jest zawsze to, co najlepsze – przekonuje właścicielka marki, Agnieszka Wijas, którą poznałam na warszawskiej edycji Festiwalu Czekolady, gdzie też jej marka miała swoją ogólnopolską premierę. Trzeba przyznać, że nie mogłam oderwać wzroku od jej stoiska! Wyróżniało się na tle innych. Wszystko tam było spójne – bardzo eleganckie, z klasą i smakiem, który od razu podpowiadał, że znajdziemy tu produkty raczej dla nieco starszego grona czekoladożerców. A produkty takie jak czekoladowe cygaro czy czekoladki z winem tylko mnie utwierdziły w tym przekonaniu, ale o tym nieco później.

– Jest takie powiedzenie, że „z tabliczką czekolady nigdy nie jesteś samotny”. Bardzo je lubię i w pełni się zgadzam z tymi słowami – mówi właścicielka marki i dodaje. – Czekolada to po prostu bardzo wdzięczny temat, także biznesowy. Kojarzy się wyłącznie dobrze, polepsza nasz nastrój, powstało wiele publikacji na temat jej właściwości prozdrowotnych. Oczywiście, pod warunkiem, że sięgamy po czekoladę z umiarem.
Gdy myśl o własnej marce czekolady po raz pierwszy zakiełkowała w jej głowie, pierwszą rzeczą jaką zrobiła było zagłębienie się w… historię czekolady! Pani Agnieszka to absolutna perfekcjonistka, która lubi tworzyć rzeczy doskonałe w 200%, a by tworzyć i sprzedawać trzeba najpierw ją poznać i zrozumieć. Pani Agnieszka wyszła więc z założenia, że zrobi ten biznes tylko pod jednym warunkiem – znajdzie czekoladę absolutną, czyli taką, która będzie spełniać jej wszystkie oczekiwania. Jakościowe i smakowe. Ruszyła zatem w świat, a konkretnie zjeździła Europę w poszukiwaniu odpowiednich producentów – odwiedziła mniejszych i większych producentów, próbując i testując. Zależało jej, aby produkt, który zaoferuję klientom, był absolutnie z najwyższej półki. I w końcu znalazła to, czego szukała. Część oferty La Chocola oparta jest na własnych, autorskich recepturach. Wszystkie produkty wytwarzane są ręcznie, z najlepszej jakości ziaren kakaowca Callebaut.
Co konkretnie znajdziemy w ofercie?
Oczywiście tabliczki czekolady – ciemne, mleczne i białe, przy czym te ciemne i mleczne są na bazie kuwertury, więc zawierają większą ilość masła kakaowego, niż pozostałe. Wszystkie to czekolady z dodatkami, także w nieoczywistych połączeniach: biszkopty plus kandyzowane owoce żurawiny, kandyzowane truskawki i pieprz, suszone płatki róży czy chipsy bananowe. Kolejny flagowy produkt La Chocola to praliny wypełnione aksamitnym kremem z dodatkiem orzechów, migdałów i preparowanego ryżu. Specjalnie dla panów są i czekoladowe cygara – połączenie gorzkiej czekolady z aromatycznymi migdałami. Wreszcie jest także specjalna linia na przyjęcia Event&Party, czyli wyśmienite praliny i czekoladki w kształcie serca i róży oraz kremy czekoladowe.


Co kreatorka tych rarytasów proponuje na okres jesienno-zimowy? Z klasycznych propozycji wybrałabym na pewno mleczną z biszkoptami, karmelem i solą himalajską. I koniecznie praliny ambrosial, czyli zatopiony w mlecznej czekoladzie, aksamitny krem orzechowy z chrupiącymi orzechami laskowymi – zaleca pani Agnieszka.

Forrest Gump nie do końca miał rację, w pudełkach La Chocola w środku jest zawsze to, co najlepsze – przekonuje właścicielka marki, Agnieszka Wijas.
Czekolady i wino
Moje szczególne zainteresowanie wzbudziła linia Sommelier Choco Red Wine. To specjalna linia czekolad inspirowana aromatem win, stworzona według zaleceń najlepszych sommelierów. W tej linii znajduje się, m.in. idealna do czerwonego wina oryginalna gorzka czekolada z dodatkiem suszonych płatków róży oraz z owocami wiśni lub biała czekolada o cytrynowym smaku, wzbogacona kawałkami kandyzowanej skórki owocu pomelo, która doskonale komponuje się z rieslingiem czy chardonnay. – Taka będzie idealnym dopełnieniem wieczoru przy kominku z lampką dobrego czerwonego wina – komentuje właścicielka marki.

Z myślą o wymagającyh. I prezentach.
Kreując ofertę, właścicielka La Chocola myślała przede wszystkim o tych, którzy poszukują w czekoladzie tego czegoś „więcej”. Również z myślą o tych, którzy chcą obdarować swoich bliskich wyjątkowym, czekoladowym prezentem. – Przygotowaliśmy całą ofertę spersonalizowanych upominków, które można zamówić z dużym wyprzedzeniem czy dołączyć do bukietu kwiatów, tworzymy nawet indywidualne kalendarze wysyłek – wyjaśnia. La Chocola to także doskonała propozycja dla firm zarówno na okolicznościowe prezenty dla pracowników czy upominki w relacjach biznesowych.

Firma niedawno dopiero wystartowała, a sklep internetowy dopiero ruszy za kilka dni (zamówienia można jednak składać poprzez Facebooka lub wysyłając maila). – Czy w Polsce jest zainteresowanie taką ofertą? Sądząc po współpracy z naszymi dotychczasowymi partnerami, jak najbardziej tak. Bo kto nie kocha czekolady? A Polacy szczególnie. W ostatnich kilkunastu latach spożycie czekolady wzrosło w Polsce aż o 30%. My postawiliśmy na produkt premium, który ma doskonały smak, najwyższą jakość, ciekawe dodatki i jest pięknie opakowany. I co ważne, jest przystępny cenowo. Dostrzegliśmy bowiem niszę rynkową, jeśli chodzi o produkty z najwyższej półki. Oczywiście nie jesteśmy jedyną taką marką na polskim rynku, nie odkryliśmy przecież Ameryki, ale wierzymy, że przekonamy do siebie koneserów czekolady, przede wszystkim jakością i smakiem czekolad, a także innowacyjnymi produktami z naszych specjalnych linii – mówi pani Agnieszka.
Głodni? Zajrzjcie na >>> http://www.lachocola.pl/ oraz tutaj >>> La Chocola
1 komentarz
[…] za współpracę przy artykule marce La Chocola, która dostarczyła mi materiału badawczego do moich badań nad połączeniem czekolady oraz […]